lørdag 1. september 2012

Velkommen september!

Første dag i første høstmåned, og lyngen har kommet på plass :)
En nydelig dag på Sørlandet i dag, sola varmet og jeg fikk vasket verandamøbler.
 
 
 
Jeg skal faktisk ha visning på leiligheten allerede 18/9, og det er ikke lenge til!!! Så her står rydd og vask på programmet fremover. Men en liten pause trengs jo innimellom :)
 

 
Travle dager og en data som ikke er helt frisk for tida gjør også sitt til litt mindre tid i bloggverden. Men desto hyggeligere når jeg har tid og maskinen gjør som den skal!
Ønsker deg fine helgedager :)
post signature

1 kommentar:

  1. God kveld Ingrid:)
    Kjempefine høstbilder du har her og den paien nedenfor så veldig god ut;)
    Vi har nesten bestemt navn på lillegutt, så jeg skal røpe det om ikke så lenge;)

    Fin natt!

    Klem fra Janne

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...