mandag 3. september 2012

Stjerner og lys

Jeg har lenge vært på utkikk etter en fin oppbevaring til lys, og nå har jeg funnet det :)
Gikk forbi en Jernia-butikk, gjorde helomvending i gangen, og gikk inn og kjøpte en av disse fine potteskjulerne i sink:
 
 
Da jeg kom hjem tenkte jeg "hvorfor i all verden kjøpte jeg ikke en til"???
Og heldigvis hadde de flere da jeg kom tilbake et par dager senere :) Så nå har jeg tre fine stjernebokser til lys i forskjellige varianter. Veldig fornøyd med dette kjøpet!
Og sa jeg at det var 40% salg også?
Veeldig fornøyd!

 
Hvordan oppbevarer du lys?

post signature

2 kommentarer:

  1. Så fin de var! Kjekt å finne noe en liker og har bruk for på salg da :) Jeg har mine lys i en "lys skuff", men det blir jo det lett bare rot av :)

    Fin ny uke til deg.

    -Jeanette-

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så kjekt at du fann veien innom eg, for da fann jo eg fram til deg :)
    Så fine bokser du har kjøpt, passa jo perfekt til å oppbevare lys i.

    Ei fin uke videre til deg.
    Klem Jorill

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...