mandag 24. september 2012

Vedkurv

Jeg kom over dette bildet her om dagen. 
Var ikke dette en koselig vedkurv?
På bokklubben.no fant jeg den faktisk
Tror den kan bli fin i det nye huset :)

Er egentlig litt fascinert over hvor mange butikker som egentlig selger noe helt annet som begynner å selge interiørting i tillegg. Har du tenkt på det? Her var det altså bokklubben.  Har også sett at stadig større deler av bokhandlere, blomsterbutikker og klesbutikker får et interiørhjørne.  Kan det virkelig være marked for alle sammen? Eller har vi alle byttet ut sånn halvparten av annen shopping med interiør-relatert shopping?

Høsthilsen fra Ingrid

(som er litt frustert på sin nye data som ikke oppfører seg helt pent enda - har visst litt oppdragelse å jobbe med her!)












8 kommentarer:

  1. Råstilig vedkurv! En slik kunne nok passet inn hos hvem som helst vil jeg tro.
    Ja, det er rart hvordan man knapt kan gå inn i en eneste butikk uten at det er et interiørhjørne - tilogmed i det som en gang var kun klesbutikk!
    Ønsker deg en flott kveld!
    Klemmer fra Bondekjerringa

    SvarSlett
  2. Den var kjempefin! :D Kommer til å gjøre seg bra i det nye huset.

    Klem C

    SvarSlett
  3. Takk for koselige hilsner hos meg:)
    Den vedkurven var fiiin, ga lun stemning. Men kanskje den skulle vært litt større? Kjedelig å måtte hente ved hele tiden.. (snakker av erfaring:)
    Jeg har akkurat fått inn en stilig strie-ekk/kurv i butikken jeg ville brukt til ved. Men uten vedfyring i nyhuset trenger jeg ikke den:(

    Ja, enig! Nå starter de snart med interiør overalt! Kjedelig for oss som faktisk driver en interiør-butikk.

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig hilsen på bloggen min.
    Må ta meg litt bedre tid å se på den koselige bloggen din i morgen.
    Vedkurven så veldig kjekk ut. :-)

    Klem fra Miriam

    SvarSlett
  5. Stilig vedkurv!! Jeg tror ellers det er stort marked for interiør i Norge akkurat nå ja, mengden interiørblader og deres positive salgsstatistikker tyder vel på det. Kanskje et velstandsfenomen i rike Norge? :) Ha en super tirsdag :) Klemmer

    SvarSlett
  6. Fin vedkurv! Jeg liker sånn grov strikk :) Er kanskje litt sånn som Myke minutter skriver at det er et velstandsfenomen, og at kjøpekraften er større enn noen gang. Og så tror jeg flere og flere blir interessert i interiør og hvordan de har det rundt seg. Da er det sikkert fristende for butikkene å bruke interiør til mersalg og for å trekke flere kunder :)

    SvarSlett
  7. For en flott vedkurv. Jeg har også lagt merkel til at nå skal "alle" selge interiør, det samme gjelder te - synes det er litt rart og kanskje til dels unødvendig. Klem

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...