fredag 21. september 2012

En titt inn i stua





Sånn som dette så det ut på visning her i stua hos oss
Duken på bordet syns jeg er fin å se på, men den blir bare i veien når vi skal bruke sofan og bordet, så den måtte jeg ta av igjen gitt! Kan ikke huske at det var noe problem da jeg vokste opp - da lå det alltid en duk på bordet.
Kanskje det er bordet sin feil?
Har sett mange fine blogger med brett med pynt på på stuebordet;
tror jeg må prøve å finne meg et sånt i stedet :)


 Koselige fargerike blomster
Noen som vet navnet på disse?
 

Endelig helg igjen etter en travel uke. Planen for kvelden er sofa, sjokolade og nytt interiørblad :)
Nyt fredagskvelden!
post signature

2 kommentarer:

  1. Hei Ingrid :)
    Skal si du hadde en perfekt fredagskveld!
    Hos meg går det mest i løper på sofabordet, men det hender jeg slår til med en duk som dekker det lite pene bordet...gammelt og slitt ja.
    Takk for hyggelige ord om reportasjen vår.
    Blir jo litt nysgjerrig på hvor du bor, og bygger hus ;)
    Håper du får en flott helg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  2. Heisann.
    Herlig med helg..
    Så spennende med nytt hus - vi har et gammelt som pusses opp..
    Slike ting tar tid..:-)

    Så trivelig at du ville delta på min giveaway
    Ha ei flott helg.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...