lørdag 24. november 2012

Flere lamper

Har funnet enda flere lamper jeg liker. Men hvilken er "den rette"? 
Fortsatt ikke noe nærmere et svar!

De to til venstre er fra Ellos. Den øverst til høyre fra Åhlens. Nederst til høyre fra Megaflis

1 eller 2 lamper over spisebordet??? Hmmm... 
Det er også et valg å ta. Tror vi må vente til bordet er på plass. 


 Bildene er lånt fra Bolia


Nå skal jeg snart finne fram paljetter og finstas og gjøre meg klar for julebord!

Ha en flott lørdag :)



post signature

3 kommentarer:

  1. Det er jammen ikke et enkelt valg.
    Fine lamper da.
    Sikkert lurt å vente til bordet er på plass ja :)

    Kos deg på julebord!

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Det er så utrolig mye ogvelge mellom, så det er ikke enkelt nei;)
    Jeg har to lamper, det er fordi jeg syntes det ble litt tomt med bare en over det store spisebordet;) men dette ser du fort når bordet er på plass;):)
    Lykke til når valgetskal taes;)
    Og du? Kos deg ikveld da;)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  3. Jeg stemmer for to :-) uansett vanskelig - men sikker på du finner ut av det! Håper kvelden var bra i i går - og formen fin i dag :-)

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...