søndag 25. november 2012

Bilderas fra huset!

Fremgang fremgang :) Nå er stillaset fjernet foran huset, og det gjør mye med følelsen av at det er et hus i stedet for en byggeplass! (ok, litt mindre byggeplass hvertfall...)


Kortsiden av huset mot friarealet har jeg ikke vist dere før.  Vinduene oppe blir i loftstua. Det lille vinduet nede blir på kjøkkenet og det store nede blir i spisestua. Morgensola kommer til å komme på denne siden av huset :) Gleder meg til utefrokost til sommeren!


Fliser har kommet på gulvet på badet nede


Fliser har kommet på badet oppe! Litt vanskelig å vise fargene pga lite lys men jeg er fornøyd :) Var mest spent på disse; vanskelig å få et inntrykk og ide om hvordan det ville bli da vi valgte de i butikken i sommer ut fra en flis og ett bilde! Syns absolutt de ser så lune ut som jeg har ønsket meg :)



Gulvet er på plass mange steder. Vi har valgt hvit ask og var godt fornøyd med resultatet så langt!



 I morgen er et trekning på min give away! 
Meld deg på her hvis du ønsker å vinne litt ekstra julestemning :)





post signature









4 kommentarer:

  1. Så gøy:) jeg elsker og se slike prosesser, se hvordan ting blir;):)
    Det golvet dere har valgt var jo bare helt nydelig:);):) me like:);)
    Ønsker deg en fin kveld videre:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  2. Så fint det blir!! :) Det er så deilig når det går fremover og man etterhvert ser en ende på ting.

    Hva slags kledning har dere?

    Ha en strålende ny uke!

    PS! Giveaway inne hos meg også.

    Klem fra Charlott

    SvarSlett
    Svar
    1. Ser absolutt lyset i enden av den berømte tunnelen nå ja :)
      Kledningen er royalimpregnert, som vil si at vi ikke trenger å gjøre noe med den på en god stund :)
      Ingrid

      Slett
  3. Nå går det unna. Jeg likte gulvet . Lyst og fint, men likevel tre. Blir fint både utvendig og inni. D

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...