lørdag 13. oktober 2012

Litt mer hus!

Vi har vært på en liten befaring igjen på huset. Det går stadig fremover :)
Klart for å legge takstein ser det ut som nå. Kanskje neste uke?



Her er baksiden av huset. Stadig med kledning også. Syns det blir fint!



Og inne har isolasjonen kommet opp. Merket at det var tilnærmet lunt der inne nå, og rom-følelsen blir annerledes enn før. Vi har begynt å måle litt for å sjekke hva som kan passe av møbler..


Etter planen kan vi overta om 2 små måneder :) 
*krysser fingre og hopper av glede*



Ingrid








5 kommentarer:

  1. Så spennende, det ser ut til å bli et kjempeflott hjem :) og gratulerer som den heldige vinneren av happylights :)

    SvarSlett
  2. Spennende tid altså:)
    Heldige dere er som bygger nytt!!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Tusen takk for den koselige hilsningen inne hos meg og at du vil følge meg videre :)
    Kjempefint hus dere bygger.
    Legger meg til følger så jeg får fulgt med videre på husbyggingen deres.
    Ha en kjempefin ukestart.
    Klem fra jeanette

    SvarSlett
  4. Takk for kommentar inne hos meg :)

    Så spennende med husbygging !!
    Tenk å få påvirke tingene som en ønsker seg fra grunnen av :)))
    Gleder meg til å se når dere kommer så langt som til innflyttingen !!
    Håper dere er i hus til jul da :)

    Fin tirsdag til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Så spennende med et nytt hus - her går det i oppussing i ett fra 50 tallet..
    Blir sikkert moro å kom seg inn før jul..
    Trivelig at du ville være med på min give away - tvi, tvi..

    Klem Mari Johanne

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...