tirsdag 23. oktober 2012

Hotellopplevelse i Madrid!

Litt stille her de siste dagene. Jeg har nemlig vært på en "virvelvind-ferie" :)
Via København til Madrid, videre ned mot kysten og innom en vingård på veien ble det mye moro og mange inntrykk. Hvis du har lyst på en spesiell opplevelse på et hotell må jeg anbefale Hotel Silken Puerta Amerika!

For hver etasje heisen stopper er det som en ny verden
En designer pr etasje
Ikke noe typisk hotell dette nei!


Og alt er virkelig gjennomført til minste detalj


Det ble desverre ikke de beste bildene, og ikke fikk jeg tatt så mange bilder, men en ide får du her og mer får du på hotellets hjemmeside :)  Det var bare utrolig stilig!


Har du vært på noen spesielle hotell?

post signature


3 kommentarer:

  1. Så deilig med tur! Jeg vil og ut å reise:) Får vente til etter fødsel vel.. Elsker hoteller med litt særpreg!

    Gratulerer med overstått! Bare å sette opp ønskeliste nå, både bursdag og julaften rett rundt hjørnet:)

    klem fra Margit

    SvarSlett
  2. Så og hørtes veldig stilig ut Ingrid;)
    Jeg var på Oslos eneste designerhotel-Grims Grenka! Råstilig og anbefales!
    Fin kveld videre!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så kjekt at du fant veien til bloggen min og tok lodd i lotteriet mitt :)

    Madrid er en flott by! Heldige du som har vært en tur dit :)

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...