mandag 8. oktober 2012

Detaljer fra badet - NIB utfordring

NIB sin utfordring i oktober er Bad.
Har jeg drømmebadet? Nei, det kan jeg vel ikke si.
Men det har greit med plass og fungerer som det skal! 
Med detaljer i blått trives jeg godt med badet mitt :)
 
 Og radioen min hører absolutt med til drømmebadet


Ikke så lenge siden sist jeg viste fram badet her på bloggen, men siden jeg holder på å selge leiligheten har jeg ommøblert litt  og fjernet et skap

 Denne klokka kan jeg ikke klare meg uten om morgenen!



I huset vi holder på å bygge kommer vi forhåpentligvis litt nærmere drømmebadet :)
Vi får se til jul!


Flere flotte bad kan du se hos NIB 

post signature

1 kommentar:

  1. Hei Ingrid!

    Tusen takk for fin kommentar på min blogg. Stel alle idear du kan! Det er vel det blogging handlar om - å gje og få (ta). :)
    No har eg kosa meg lenge på bloggen din. For ein utruleg fin og inspirerande blogg du har. Spennande med husbygging :)

    Mogeleg eg stel ein idé av deg òg! Likte veldig godt den vesle lykta du hadde laga med kvistar rundt!

    Ha ein fin dag!

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...