mandag 7. januar 2013

Velkommen Mr Kenwood!

ENDELIG
kan jeg bruke kjøkkenmaskinen min :)



Jeg har ønsket meg den leeeeeeenge, men hadde ikke plass i leiligheten
Jeg var så heldig å få den i bursdagsgave, i oktober
Nå i huset har maskinen fått sin egen plass i skapet
og den har allerede fått prøvd seg på brøddeig
 - jeg baker mye brød! 
Gleder meg til å prøve den på andre godsaker også :) 

Velkommen i hus Major Titanium Kenwood 
Vi skal nok bli gode venner :) 




post signature

















5 kommentarer:

  1. Den maskinen tenker jeg kommer til å gi mye godt brød og bakst :) Håper dere koser dere i det nye huset!

    Hilsen fra meg som bor igjen på Engene :)

    SvarSlett
  2. Dette er også min favoritt, men nå har jeg lillebroren :)
    Er kjempefornøyd med Kenwood.
    Lukten av nystekt brød er det beste jeg vet.
    Tusen takk for koselig spor på bloggen min.
    Det setter jeg stor pris på :)
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  3. Gratulerer. Jeg har også en slik, jeg elsker den! Klem

    SvarSlett
  4. Hei
    Grattis til maskinen, blir nok masse godt bröd ja,
    klem aina

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Så flink du er som baker mye brød, det er jo så godt meg hjemmebakt :) Jeg har lik maskin som dessverre står mest i skapet sitt... Det er liksom så enkelt å kna sammen en deig i en helt vanlig bakebolle også :) Nå fikk jeg veldig lyst på nystekt brød igrunn! ;) hehe.
    Lykkeklem fra Laila

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...