søndag 13. januar 2013

Ja må hon leva!

Min kjære bestemor fylte nettopp 90 år, 
og i helga har vi vært samlet mange fra familien for å feire henne! 
En imponerende sprek dame :)
Vi dro over til Sverige og hadde noen koselige dager på hotell der


Deilig middag på lørdagen, og desserten var noe så spesielt som 
polkagrisparfet med sjokoladesaus :)
Høres rart ut, men var veldig godt! 
Tenkte jeg skulle se om jeg klarte å få til noe lignende selv;
så ut på det store nettet og lete etter oppskrifter!



post signature




1 kommentar:

  1. Såå fint og kreativt kort!

    Ønsker deg en fortryllende start på uken!
    Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...