onsdag 22. august 2012

Tegninger fra huset!

Her er tegningene fra Skanska av huset vårt.
Huset leveres nøkkelferdig, men vi har jo gjort litt endringer inne. Uteområdet blir neste vårs prosjekt, det må vi ordne selv.
Gleder meg så til å flytte inn!!!



Plantegning fra 1.etg.:

I 2.etg har vi gjort litt endringer ifht prospektet, så har ikke tegning av det, men det blir to soverom over stua, et soverom over vaskerom/soverom, bod over soverom/vindfang, bad over badet og loftstue over kjøkken/spisestue (hvis det ga noe mening?)


Et lite bilde av hva jeg sitter og drømmer og planlegger i forhold til :)

post signature

2 kommentarer:

  1. Det blir et kjempefint hus;)Så heldige!
    Og skjønner veldig godt at du planlegger ting
    og tang om dagen ja:)

    Klemmeklem fra Janne

    SvarSlett
  2. WOW! For et hus!! Så heldig og så herlig - Gratulerer så mye!:)
    Jammen har vi lik smak også- de skålene fra Kremmerhuset i header din, har jeg lagt min elsk på også. Elsker fargene og mønsteret, har skaffet meg flere av de jeg også:)
    Her hos deg blir jeg ny følger,gleder meg!
    En fin torsdag videre.
    Klem Monica.

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...