tirsdag 21. august 2012

Sjarmerende Aalborg

På Danmarksferien vår var ikke været helt "super-sommer" hele tiden, så vi tok en tur inn til Aalborg en dag. For en koselig by!
Og Damark er et sykkel-land
Se bare på denne søte varianten jeg fant i et smug:



Den sto så klart ikke alene, men med en hel gjeng bortetter veggen

Og tenk å ha sånne flotte hus midt i byen:


Aalborg var absolutt en by jeg kan komme tilbake til!
Muligens på jentetur med shopping som hovedmål ;) Mannen er nemlig ikke så glad i butikker..
Men vi fant en utrolig koselig liten butikk som solgte både løs kaffe og te i alle mulige smaker, pluss litt klær og interiør. Og damen som jobbet der var tydeligvis hun som eide den; du vet den typen som viser med hele seg at hun elsker det hun holder på med? Så du ikke blir irritert for at det tar lang tid. Sånn type butikk :) Huset Glad het den. Det duftet deilig sjokoladekaffe i bilen hele veien hjem!
 


post signature
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Aalborg er en av mine favoritter også :-)
    elsker Danmark !
    Takk for hyggelige ord inne hos meg også ;-)

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...