søndag 15. juli 2012

Sommer på kommoden

Kommoden i gangen er den jeg tror jeg bytter ut pynten på oftest.
Nå som det er sommer, har den fått et maritimt tema




En liten båt og et fyrtårn med søte detaljer.
Tror jeg har kjøpt de på Kid



Over fyret og båten henger dette bølgebildet. Er utrolig fascinert av bølger, og vet ikke hvor mange bilder jeg har tatt av havet! Prøver å fange bevegelse og lyset. Men det er jammen vanskelig...
Dette bildet kjøpte jeg i Australia for noen år siden
 


post signature
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Det er så koselig å skifte ut pynt på kommoder;)
    Og maritimt pynt er skikkelig sommer;)
    Kjemepefint bilde som henger over. Du kan det med å ta bilder;)
    Fin dag videre!
    Klem Janne

    SvarSlett
  2. Det ble sommerlig og fint ♥
    Søteste, lille båten da :)

    Ønsker deg en fin sommertirsdag i morgen!

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...