mandag 30. desember 2013

2013, del 1

Snart er 2013 over, 
og da er det koselig å se se litt tilbake på året som gikk


Dette året har naturlig nok hatt et stort fokus på hus, 
siden vi flyttet inn 19.desember i fjor. 
I januar var det masse snø, og vi fikk virkelig brukt måke-musklene!
Og så feiret vi min farmors 90-årsdag med stort selskap
I februar fortsatte vi å ordne inne, og mer og mer føltes ferdig :)
Det ble også tid til et koselig besøk av studievenninner, 
med masse god mat og prat
I mars ble jeg tante til søte lille Mie, og det var stort!
Vi fikk gardiner i stua, og vår og påske lyste opp


I april kom våren for fullt, og jeg er ikke sen om å finne solstrålene da!
En jobbtur til Oslo ble det også på meg, 
og feiring av pappas bursdag
I skjønne mai begynte vi planleggingen av hage, 
med spennende besøk av hagedesigner
Og en veldig fin helg i Edinburgh fikk vi til litt på sparket :) 
Juni var stort sett ferie, 
med turer i nærheten, dåp til niesen min og en avslappende uke i Tyrkia


Nå har jeg så vidt begynt å tenke på neste års ferie.... 
det må hvertfall bli et sted med sol og varme :) 




post signature

1 kommentar:

  1. Så koselig med et tilbakeblikk på året som har gått=) Utrolig hvor fort et år går!!!! Nesten litt skummelt. Ønsker deg et supert nytt år, og jeg gleder meg veldig til å se hageprosjektene dine=) Vibeke

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...