mandag 21. januar 2013

TV-kroken

NIB har en liten ekstrautfordring gående; 
vis oss din TV. 
Anledningen er lansering av nye tv-løsninger med tv fra IKEA


Her er løsningen vi har funnet i stua
(også fra IKEA)
En drøm hadde så klart vært en spesialsak hvor tv ble senket ned bak en flott benk...
Men dette fungerer også
Er fornøyd med at hyllene på siden går litt opp ifht der tv står, 
så ser den litt mindre ut
Og ingenting over (foreløpig hvertfall, hihi) gir luft

Noe vi har gjort som jeg er ekstra fornøyd med,
er å sette en lysbryter på veggen for å slå av og på strømmen til alle apparatene her!
Det å trekke ut kontakter er jo anbefalt ifht brann, men å klatre bak en tv-benk er jo bittelitt upraktisk
Men nå er det like lett som å slå av lyset :) 
 På lysfatet har et tangodansende par fått plass. 
De fikk bli med hjem fra Argentina da jeg var der for 10 år siden
(hjelp, er det virkelig så lenge siden??? )


Her kan du se flere inspirerende bidrag! 


 Ønsker deg en flott mandag og en innholdsrik ny uke :)



post signature









7 kommentarer:

  1. Så flott du har det.
    Nydelig peis også :)
    Ha en flott dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint bidrag:) jeg ønsker meg et skap og gjemme tv'N inne i;) blir veldig inspirert av alle bidragene til utfordringen;) og ditt er ingen unntak;)
    En fortsatt fin kveld til deg;)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  3. Hei på deg:)
    Eg fant bloggen din idag, så fin blogg du har:).
    Knallfint bidrag til Nib sin utfordring:). Likar hyllesystemet ditt:)
    Og du, nydelig farge på veggen din:)
    Eg legg meg til som følgar hos deg og gler meg til og følga deg vidare:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  4. Det var en fin hylleløsning. Smart med bryteren. D

    SvarSlett
  5. Så fint dere har det! Elsker løsninger som inneholder flere hyller, skufferog slikt! Klem

    SvarSlett
  6. Kjempefint bidrag.
    Mange fine bilder.
    Masse lykke til i utfordringen.
    Ha en kjempefin kveld.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  7. For et herlig bidrag!
    Tvi tvi i utfordringen hos NIB :)

    Fin fin kveld til deg

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...