fredag 18. januar 2013

En litt mykere stue

Endelig et par bilder til fra huset! 
Det har blitt lite av det etter flytting gitt. 
Vanskelig lys og en travel hverdag gjør sitt. 
Godt det går mot lysere tider :) 

I stua har det kommet inn noen flere ting siden sist
Ting som skaper litt mer kos, litt mykere stemning :) 


Vi fant Teppet på IKEA siste gang vi var der, 
flossete i en lys beige-grå farge.  
Akkurat det vi lette etter, uten at vi visste det - hihi
Det mykeste saueskinnet fikk jeg av samboeren til jul. 
Det har blitt en favoritt der i hjørnet! 
 Og peisen er bare KOS :)



Og vi har funnet gardiner! 
De skal legges opp litt, så foreløpig henger bare en der over gardinstanga
Ved siden av den fine lysslyngen



Var ikke disse koselige og litt vårlige i mønsteret?

Jeg er opptatt av å ha det koselig rundt meg :) 
Sånn hvis du lurte etter dette innlegget ;) 


Ønsker deg en strålende fin helg!



post signature 






















4 kommentarer:

  1. Så fiiiint det var:) den peisen/ ovnen er jo bare rå tøff da:):) så genialt:)
    Ja det er viktig og trives i sitt hjem, og hva er da bedre enn en koselig atmosfære?;)
    En fortsatt fin fredag til deg:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  2. Så fint du har fått det. Godt å få inn noen myke tekstiler, spesielt på denne årstiden.

    Ønsker deg en fin helg.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  3. Heisan
    Så koseligt. Saueskinnet ble fin i sofaen, har slike også.
    klem aina

    SvarSlett
  4. knallfint... også så fin peisovn dere har.... vi har sånn skikkelig kjerring ovn... kjempe lyst på ny, men steg for steg... har jeg hørt... ler...

    Fint dere har det... og det teppet skal jeg ta en kikk på når vi er på ikea, trenger til loftstua.

    God helg.

    Klems Diana.

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...