søndag 18. november 2012

Lampevalg

Enda et utrolig vanskelig valg - hvilke lamper skal vi ha rundt omkring i huset? Jammen ikke lett å finne noe vi begge liker, som gir nok og riktig lys til "riktig" pris.. 

Nå har jeg hoppet litt rundt i inspirasjonsjungelen her på nettet og samlet sammen noen eksempler på hva som kanskje kan få henge over spisestua:



 Den øverste fant jeg i en tysk nettbutikk. Syns den var litt annerledes og morsom!
Resten tror jeg er ganske kjent her i bloggverden? Den i venstre hjørne er fra Lampehuset, skjellampen er fra Bohus, Tine K til høyre og nederst i det andre hjørnet er det en som kostet alt for mye for min lommebok, men syns den var fin å se på!


 Denne var også litt morsom, fra Living.

Hva slags lampe har du over spisestuebordet?



post signature








3 kommentarer:

  1. Kan tenke meg det er mange ting å ta stilling til nå ja...
    Artig at du hadde dette innlegget for i dag har jeg om min nye lampe over spisebordet,nemlig tine k sin hvite i str xl...synes den er nydelig...og håper og tror mannen er enig!!?
    Nydelig søndag til deg og lykke til med valget!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Masse og skulle velge imellom, det vet jeg;)
    Den nederste lampe/ spottende lignet veldig på de jeg har i gangen, over kjøkkenbordet der har jeg en ball, med ( diamanter) skal forestille det ja, men de er ikke ekte;)
    Over spisebordet i finstas der har jeg to lamper faktisk, for bordet er så langt;)
    Ønskereprise lykke til med valget;)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  3. Ingenting er så vanskelig som å finne rette lamper, med rett lys til rett pris! Har enda et par plasser her i hus som burde hatt lampe. Men sliter så med å finne den perfekte.
    Akkurat over spisestuebordet har jeg en lampe jeg er skikkelig fornøyd med - det er en antikk lysekrone:)
    Lykke til med å finne fram i lampejungelen og med å klare å bestemme seg:)

    Klem Veronica

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...