tirsdag 13. november 2012

Julekort

Elsker den tiden vi går inn i nå. Finne frem julemusikk, stearinlys og lagetingene, og klippe og lime til julekort jeg kan sende til venner og familie rundt i landet og verden


Har ikke kommet i gang i år enda, 
må nesten se om jeg rekker det innimellom pakking og flytting. 
De som skal langt av sted må jo sendes tidlig for å komme frem
Men julemusikken har jeg pakket ned, så jeg får vente til det kommer på radioen.. hihi.. eller kjøpe noe nytt?



Men jeg har laget julekort hvert år siden jeg var liten og det er absolutt en viktig del av forberedelsene for at "den riktige" julefølelsen skal komme :)


Dette er noen av kortene jeg laget i fjor. 

Pleier du å sende julekort?

post signature 

4 kommentarer:

  1. Så flotte julekort, og så fin blogg du har! :)

    SvarSlett
  2. Lekre kort. Jeg likte aller best det nederste :-) Viktig med gode tradisjoner for å finne julestemningen. D

    SvarSlett
  3. Så fine!
    Jeg pleier også å sende julekort. Synes det er sååååå koselig ♥

    SvarSlett
  4. Det er virkelig ei skikkelig kosetid vi har forran oss ja.
    Så koselig at du lager julekort hvert år:)
    Det er så utrolig viktig å ta godt vare på tradisjoner:)
    Fin natt!
    Klem

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...