onsdag 1. august 2012

Juli i bilder


Da har vi snudd kalenderen igjen, til august
Juli levde vel ikke helt opp til forventningene sånn værmessig i år heller, men jeg syns nå sommeren er en fin tid uansett! Med lange lyse kvelder og hvertfall behagelig temperatur, og noen dager med flott solskinn :)
Jeg har laget en liten mini-oppsummering i bilder:



Så selv om kveldene begynner å bli mørkere og morgenene litt kaldere, pleier august å være en fin måned. I år skal jeg ha litt august-ferie, så det gleder jeg meg til!
Og det er jo koselig å finne frem telys og lykter igjen :)

Ha en flott august!


post signature


3 kommentarer:

  1. Det er ingen tvil om at høsten er i annmarsj her nei:) Og hvor ble det av sommeren..:(
    Heldig du som skal på en ferietur i August da:)
    Fin augustkveld til deg;)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselige glimt fra din ferie :)
    Tenk at vi skriver august, syns nesten vi ikke har hatt sommer jeg :)

    Ville bare si tusen takk for gode ord inne hos meg igår. Fabelaktig by Maia, kommer nok til å skje, men mest som en hobbysyssel i starten også får vi se om det gir noen avkastning etterhvert.

    Fabelaktig torsdag til deg *smile*
    Jeg skal hjem til mammaen min i dag og få varm og god suppe - perfekt på en regnværsdag.

    -Maia

    SvarSlett
  3. Finfine bilder fra sommeren!! August pleier å ha fint vør! Smart å legge ferien til da ;) kos deg ;)

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...