fredag 10. august 2012

Hoppende glad!

De magiske ordene har kommet: "vi har mottatt godkjenning fra kommunen og vil starte på huset deres førstkommende fredag". Kan du tenke deg en bedre start på ferien??? Vi fikk denne beskjeden på tirsdag, samme dag som vi begynte ferien! Og fredag, det er i dag!De skulle jo egentlig starte i begynnelsen av mai..  Og nå de har begynt på grunnmuren :) Kunne ikke helt tro det før jeg faktisk så det, men her er beviset:



Med en liten forklaring på sånn ca hvor rommene i 1.etg skal være. Etter planen nå kan vi flytte inn i begynnelsen desember. Nytt hus til jul; hurra! Det blir en spennende høst :)



post signature

6 kommentarer:

  1. Hei Ingrid:)
    Tusen takk for koselig kommentar.
    Jeg nyter dagene med prinsen vår maks ja, he he.

    Gratulerer så masse med godkjenningen!:))
    Så gøy da, god start på ferien og ikke minst en
    fin julegave;)

    God helg;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig kommentar, Ingrid;)
    Vi har ikke funnet navn enda nei:)
    Om du har forslag til guttenavn som passer til Carmen Felicia,
    så er det bare å lufte de;)

    Klem Janne

    SvarSlett
  3. Endelig fikk jeg "lov" til å følge bloggen din!
    Gleder meg til å se huset ta form, så spennende!

    Rine-mor

    SvarSlett
  4. Det her kommer til å bli en spennende høst!!! Og så deilig å komme på plass til jul da :)

    SvarSlett
  5. Åh så herlig!
    Spennende høst dere går i møte.

    Fabelaktig ukesstart til deg! Jeg begynner uka med jobbfri til og med tirsdag, så her skal det nyyytes :)
    - Maia

    SvarSlett
  6. Nytt hus er jo fantastisk! Så gøy det blir. blir spennende å se utviklingen. Klem

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...