torsdag 26. juni 2014

Alternativ potetsalat med olje

Jeg har aldri vært så glad i den tradisjonelle potetsalaten, 
så da jeg fikk servert denne for noen år siden fikk jeg umiddelbart en ny favoritt! 
God som tilbehør eller som en egen rett


Til en stor bolle salat: 

ca 10 kokte, kalde poteter
1 boks Babymais
1 pose Reddiker (ca 10stk)
Fetaost i biter
Sorte oliven
Purre
2-3 stilker Stangselleri

Kutt alt i biter og ha i mengde litt etter hva du liker

Dressing: 
3ss Balsamicoeddik
1dl Olivenolje
1 1/2 ss Grovkornet sennep
litt salt, pepper og oregano

Bland dressingen inn i salaten og la stå noen timer før servering, 
sånn at dressingen får tid til å trekke inn i salaten



Velbekomme og god sommer :) 


post signature

1 kommentar:

  1. Den salaten ser nydelig ut :)

    Mht badet vårt, så tenker jeg persienner som solskjerming. Må nesten være noe skjerming på badet vårt siden vinduene er så store :)

    Ønsker deg en fin dag videre!

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...