lørdag 22. juni 2013

Vedlikeholdsfri terrasse?

Vi har bestemt oss for å lage en ganske stor terrasse utenfor huset 
(gleeeeeder meg til å bruke den!)


Så var det å velge byggematerialer. Har klikket litt rundt på nettet og ser at det finnes noen vedlikeholdsfrie alternativer - dyrere enn vanlig tre så klart, men på sikt blir det kanskje ikke så ille? Og tenk så deilig å slippe å holde på med beising og sånt!
 (jepp, er nok litt lat på det området, hihi)


Har du, eller kjenner du noen som har Kebony eller Fiberon terrasse?
 Hadde vært fint å høre noen erfaringer!


På produsentenes sider ser det ut som en kan slippe 
både synlige skruer og faren for flis, 
og det høres også veldig fristende ut syns jeg!







post signature

13 kommentarer:

  1. Heisann,ingen erfaring:) men har dere vurdert sten,superflott det også;)
    Lykke til med planlegging:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  2. ser flott ut ... men ingen erfaring dessverre... :( lykke til med terasse.... deilig.... vi har sånne steinheller... vokser aaaallslags innimellom... :(

    ha en fin fin dag frøken... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  3. Å DETTE ER JEG OGSÅ SPENT PÅ:)
    KOSELIG BLOGG DU HAR
    LEGGER MEG TIL SOM FØLLER
    GLEDER MEG TIL Å SE MER
    NYT HELGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. ARRG DATAN STREIKA SÅ JEG FIKK IKKJE LAGT MEG TIL
    TITTER DU INNOM MEG MED EN KOMENTAR SÅ HAR JEG DEG I SYSTEMET
    MVH eLI:)

    SvarSlett
  5. Så lekre inspirasjonsbilder :)

    Ingen erfaring, men mannen var å sjekket priser o.l. på terrassegulv her om dagen og vurderte disse typene. Han fikk beskjed om at ingen gulv er vedlikeholdsfrie, men at disse typene krever mindre og sjeldnere vedlikehold enn andre materialer. Men som sagt ingen personlig erfaring, bare det han fikk beskjed om!

    Ha en fin helg videre :)

    SvarSlett
  6. Takk for koselig kommentar inne hos meg. Hyllene mine lå også lenge før de kom på veggen:)
    Vi har vedlikeholdsfri terrasse husker i produsent (å mannen er ikke her:) ) vi har hatt det i noen år og er godt fornøyd. Vi vasker den vær vår, men det er ikke mye arbeid i forhold til en treterrasse. Å ingen fliser:)

    Lykke til med valget.
    Klem Annfrid

    SvarSlett
  7. Høres kjekt ut. Lurer på om det er noe sånt en nabo har? Den de har er grå/svart. Fin :) Vi har terrasse i vanlig tre, så vi må nok olje den årlig :)

    SvarSlett
  8. En venninne av meg har sånn og det er fab!

    Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

    Fiin søndagskveld!
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett
  9. Både ser og høres flott ut. Dessverre ingen erfaring med dette jeg heller... vi har betong og fliser!

    Lykke til

    Fineste sommerdager til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  10. Heisan.

    Hörest spennende ut, å ikke behöve å underhålle gulvet, såg ett program på TV om det, virket bra, dyrere först når man kjöper, men som du sier, kanskje ikke blir det i lengden. Lykke til, klem aina-kristin

    SvarSlett
  11. Hei Ingrid.

    Ser du vurderer vedlikeholdsfrie terrassebord. Vi er importør av Trex. Om du ønsker kan vi sende deg vareprøver pr. post? :)
    Send oss gjerne en mail om dette er ønskelig: info@trexnorge.no

    Mvh.
    Trex Norge

    SvarSlett
  12. Finnes mange flotte vedlikeholdsfri materialer nå for tiden, vi kommer nok til å bruke det amle gode alternativet.....
    it's all about the money:-) Skal vel males etterhvert.

    Koselig å høre fra deg

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...