tirsdag 31. desember 2013

2013, del 2

Godt nyttår til deg som er innom bloggen min!!! 
Måtte 2014 bringe mange gode dager :) 


På årets siste dag fortsetter jeg på mitt lille tilbakeblikk


Jeg savnet virkelig en uteplass her i sommer, men gjorde det beste ut av det allikevel!
Sola skinte, og jeg fikk dilla på å lage smoothie-is :)
I august hadde jeg andre del av ferien min, 
og tror aldri jeg har brukt så mye tid på å bake og prøve nye ting på kjøkkenet 
siden det var mange fuktige dager. 
I august ble jeg tante for andre gang, til søte lille Stina :) 
I september feiret vi mormors 85-års dag med stort selskap i England
Og hadde gravemaskin på besøk utenfor huset vårt


I oktober begynte det endelig å skje ting utenfor - og både terrasse og plattinger kom på plass
Jeg feiret også bursdagen min med tur til Frankrike
November var en flott måned med masse sol. Natursteinsmuren ble nesten ferdig. 
Og jeg var på venninnetur til Brussel :) 
I desember kan vi si det har regnet... En veldig varm desember med rundt 7 plussgrader nesten hver dag
Men inne har det blitt full jul - vår første i huset og vår første sammen :)


Kort oppsummert vil jeg si at 2013 har vært et flott og innholdsrikt år, 
og vi har klart å gjøre huset vårt til et hjem :)
I 2014 håper vi å bli ferdig (så godt det lar seg gjøre) med uteområdet; 
plen og busker skal på plass, gjerde rundt terrassen, og asfalt i oppkjørselen. 

Hvilke planer har du for det nye året?




Nyttårsklem til deg!


post signature

2 kommentarer:

  1. Ønsker deg og dine en koselig nyttårsfeiring og alt godt for det nye året! :) Klem

    SvarSlett
  2. Godt nyttår! Så moro med tilbakeblikk:)

    Med nybygget hus er det jo mange prosjekter, for oss blir det også uteområdet -
    men vi er bare helt i planleggingsfasen av hvordan vil vil ha det da, så får vi se hva
    som blir gjort i år, og hva som må vente til neste år igjen;)

    Håper du har hatt en fin første dag i det nye året:)
    klem Jennifer

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...