lørdag 26. oktober 2013

Terrasse, platting og trapp!

Ganske ferdig :) 


Vi har brukt gråmix rådhus på kanten, og brunmix rådhus i midten
Sola kom mens jeg tok bildene; 
blir litt forskjellige farger så tok med begge bildene her


(litt finpuss igjen, så litt rot på bildene blir det enda...)


Trinnet foran døra er kantet med granittstein og fylt med skifer
Egentlig var planen skifer over hele, men godt fornøyd med denne løsningen!


Terrassen del 1 er ferdig
- Nå må vi finne ut hva slags gjerde og levegg vi vil ha borte i hjørnet der



Der bilen står nå er planen å plante noe grønt
 - som en liten oase :) 

Så moro når det går fremover her!


post signature

9 kommentarer:

  1. Så fint inngangspartiet ble. Fine kombinasjoner av stein.

    Ha en fin lørdagskveld.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Oi, så lekkert det blir ute hos dere. Vi greier ikke å bestemme oss for hva vi skal gjøre med inngangspartiet vi da.. Men, finner vel ut av det til våren tenker jeg;). Trappen deres ble knallfin! Gleder meg til å se enda mer :).

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  3. Jeg er veldig glad i en blanding av ulik sten og ulik tre mot hverandre. Det er jo slik naturen er:)
    Dette var jo kjempeflott!
    Renate

    SvarSlett
  4. Oiii, kjempefint:)
    Fin søndagskveld...

    Annelise

    SvarSlett
  5. Så flott det var! Veldig fint å blande to varianter. :)

    Ha en glad start på en ny uke!

    SvarSlett
  6. Så lekkert det blir! Skifer på trappen ble kjempefin detalj:) Gøy med ute-inspirasjon for oss som snart kommer dit:)

    Håper du får en strålende uke! klem klem

    SvarSlett
  7. Så flott det ble! Kjempe lekkert å mixe litt ja :) Ha en strålende kvel videre ! Klem Anette

    SvarSlett
  8. Hei søte du!
    Først må jeg takke deg for at du legger igjen spor på bloggen min. Det gjør meg glad, for jeg elsker kommentarer og dine er jo så herlige! Jeg har hatt helt stopp på å besøke andre blogger en periode, jeg måtte rett og slett prioritere tiden min. Men nå har jeg endelig hodet over vann og kan endelig dra på besøk hos herlige bloggerinaer som deg *smiler*


    Ønsker deg en fortsatt nydelig uke!
    Her er det litt mer hvilepuls enn på lenge og jammen skal jeg nyyyyte det!
    Stoor klem

    SvarSlett
  9. Veldig fint :) Jeg liker det stilrene og enkle uttrykket, i kombinasjon med mye naturprodukter. Dere har vært riktig så flinke :)

    Ha en flott kveld videre!

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...