fredag 30. august 2013

Port eller ikke port?

Mange spørsmål å ta stilling til om dagen 
- nå lurer vi på om vi skal ha port eller ikke ved innkjørselen....


Har dere port? 
Lurer på om den bare blir stående åpen - er det da egentlig noe vits?
Men det ser jo fint ut.....
Så mye som er vanskelig å vite før en har hatt det selv

Blir takknemlig for innspill på dette!


Og vips var det fredag igjen
Jeg skal til Geilo med flotte kolleager
Hva skal du?
- Ha en strålende fin helg på vei inn i september :)



post signature

7 kommentarer:

  1. HEI:)
    Å NYDELI MRD PORT
    DET HADDE JEG GÅTT FOR
    FINE HELG TIL DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Ja, det er mange ting å ta stilling til når man har hus og hjem=) Vi har gjerdet inn hagen, og latt innkjørselen være utenom. Vi så for oss at vi aldri kom til å gidde å lukke den=) Naboen har port og bruker sin. Det er veldig fint med port, og det står på pluss-siden. Mmmm, dette var et svar det ikke går an å bli klok på.

    Håper du får ei fin helg=) Vibeke

    SvarSlett
  3. Veldig fint med port! Og dersom det ikke gjør deg noe å måtte ta en ekstra vending for å åpne og lukke den, så go for it.

    Selv har vi ikke port, og på gården vår vil det heller ikke passe (for stort ingangsparti). Det er imidlertid en grind på en sidevei bortenfor oss, som må åpnes og lukkes når vi kjører der. Og personlig synes jeg dette er tungvindt. Skulle jeg ha hatt port måtte det ha vært med automatisk åpner og lukker (om dette finnes). Latskapen lenge leve!

    God søndag til deg :)

    SvarSlett
  4. Lurer på det samme! Det er jo så fint!
    Men som deg, så tenker jeg at den sikkert bare blir stående oppe likevel. Og da er jo poenget litt borte.
    Vi har hund også, så det hadde vært veldig praktisk.
    Det finnes sikkert porter med åpner/lukker, DET hadde vært noe. :D

    SvarSlett
  5. Mamma og pappa har port og de har den oppe hele tiden borsett fra når jeg er på besøk. Da lukker jeg den igjen slik at hunden min kan løpe løs :)

    Ønsker deg en nydelig tirsdag. Her skinner sola og jeg har ett spennende kundemøte ikveld :) Min andre kunde i min veldig nye Fabelaktig-portefølje *iiik*

    klemklem

    SvarSlett
  6. Kjempefint med port synes jeg.

    SvarSlett
  7. arh, nå står jeg og lurer på det samme. Port eller ikke. Den er jo fin også selv om den ikke er lukket...og ekstra fin når den er lukket. Får prøve å overtale mannen min ;)

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...