mandag 8. april 2013

Vårforberedelser

Farger farger farger!!!
Det må til når det er vår :) 
I dag har jeg vært ute og kjøpt nye puter, løper til stuebordet og matchende lys
Gleder meg sååå til å friske opp stua!!!
Så kan jeg sitte der og drømme om sommer og planlegge hagen utenfor huset :)


Bildene i kollagen er fra Indiska.com

Jeg er på kurs i hovedstaden, så derfor ble det ikke "live-bilder" fra stua i dag
Hvis du lurer på om jeg liker turkis? 
JA det gjør jeg! 


Dette er mitt bidrag i NIB´s utfordring med tema vårforberedelser - hva gjør du for å forberede våren?




post signature



4 kommentarer:

  1. God kveld!
    Så gøy med noe nytt for å friske opp! Jeg er også glad i turkis☺

    Tusen takk for koselige ord hos meg, det varmer hjertet♥

    God uke videre ønskes deg! Klem fra Livy

    SvarSlett
  2. Turkis er fargen jeg går for i vår også!
    NydeligFlott er den!
    Ønsker deg en strålende uke
    og lykke til i Nib´s utfordring!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. God morgen! :)

    Takk for fin-fine ord på min blogg - Da blir jeg så glad <3

    Lykke til i utfordringen hos NIB.
    Turkis er en farge som man kan bli glad i . . *hehehe*

    PS: Så lekker stue du har! Deilig med snurrepeis som kan beundres fra alle kanter..

    Ha en kreativ uke! :)
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  4. Lekre puter! Turkis er jo typisk sommerdager spør du meg, tipper det blir lekkert i sofaen. Masse lykke til i utfordringen

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...