fredag 8. februar 2013

Teppe til kjøkkenet :)

Jeg fortsetter å fortelle om ting som kom sist torsdag
Fra Ellos kom dette teppet til kjøkkenet
Hadde ikke egentlig tenkt å ha noe på gulvet der, men så syns jeg dette var så fint :)



Plastteppe fra Ellos som kan brukes på begge sider, med motsatt farger hvis vi får lyst på litt variasjon
Veldig praktisk å ha der man lager mat! Bare å tørke det opp med en klut hvis noe skulle falle ned.
Og så er det jo litt mykere å stå på enn rett på gulvet - litt mer skånsomt for kroppen å stå der over litt tid kjennes det ut som :) Det siste var bare en bonus jeg ikke hadde tenkt på da vi bestilte - Og bonusplusser er vi glad i!

Straks helg - nyt den :)
Jeg får besøk av studievenninner, og gleder meg veldig til det!



post signature



10 kommentarer:

  1. Hei vennen:-)
    Jeg og har matte på kjøkkengolvet;-) ett hvitt ett faktisk;-) men vet du hva? Det går faktisk bra;-) det har ingen flekker eller noe og det har ligget på siden i fjor. Klart jeg har vasket det innimellom, det må jo til, men det har berget or flekker til min store forundelse;-)
    Jeg likte veldig godt ditt;-) må innom ellos snart og se hva fint de har på nettet;-)
    En fin dag til deg:-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så flott matte, den var fin :)
    Nyt livet, god helg.

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fint teppe - og smart. Ligger det godt på gulvet? Har nemlig sett litt på de der fra Ellos, men var redd de skulle skli.

    Her i huset skal mini og jeg tilbringe hjemme, for vi skal ut på tur snart. Tenker ejg skal prøve meg på glutenfri baking også og ta det med til min nabo med hveteallergi. Håper du får en magisk helg. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Teppet ligger godt på gulvet ja :) Testet av en 2-åring i helga!

      Slett
  4. Hei på deg Ingrid:)
    Teppet var knallfint:).
    God helg til deg og kos deg med besøk:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  5. Et fint teppe som passet supert på kjøkkenet deres.
    Pannekakene dine så helt nydelige ut.

    God helg!
    Klem Annfrid

    SvarSlett
  6. Ellos har faktisk mye fint. Teppet av veldig stilig og ikke minst praktisk på den ene og andre måten;).

    Det er alltid så koselig å titte inn til deg. Stadig flotte bilder fra hjemmet deres.

    Ha en flott helg :).

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  7. Så koselig med matte på gulvet! Den var fin!Jeg har en matte jeg fikk fra min bestemor for mange år siden. Vi brukte den mye da ungene var små, men så ble den lagt bort noen år og før jul la jeg den på. Nå er jeg kjempefornøyd med å ha den der. Ha en strålende helg! klem fra Nina

    SvarSlett
  8. Hei Ingrid:)
    Så tøff ei matte;)
    Passet kjempefint inn på det lekkre kjøkkenet ditt;)
    Fin mandag og ny uke til deg!:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  9. Nydelig teppe og hvite fliser ♡

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...