torsdag 28. juni 2012

Duften av vanilje

Duftlys .... For en fantastisk oppfinnelse!
Tenk at bare ved å tenne et lite lys kan man få frem de deiligste lukter i huset :)



Fabelaktige Maia har en utfordring gående hvor hun ønsker å se vårt favoritt-duftlys,
og dette er mitt bidrag


Jeg har vel ikke noe favorittmerke, men en favorittduft; nemlig vanilje. Tenker stadig at jeg skal prøve noe annet, og kommer stadig hjem med vaniljelukter... :)


Syns mange av de andre duftene blir for sterke, eller bare feil, eller så syns jeg stadig at vanilje lukter best av de jeg kikker på i butikken. Søt uten å være for søt, koselig og god lukt som diskret brer seg når lysene brenner.
 



Posted by Picasa
post signature

1 kommentar:

  1. Duftlys er jo så utrolig deilig, iallfall de som lukter godt;)
    Og min favoritt er også vanilije:)
    Ha en fin kveld videre:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...