mandag 14. mai 2012

På ønskelisten

Det er så mye fint der ute, og så mye som havner på ønskelisten min!
Noen små ting. Noen store ting. Må uansett vente til huset er ferdig så jeg ser hva som passer inn :)
Tenkte jeg skulle vise frem noe av noe av det:
Trykk for større visning
Denne koselige tavlen fra Kremmerhuset vil jeg gjerne ha på kjøkkenet.

Trykk for større visning
Liker å drømme meg bort, og vil gjerne ha en globus! Kanskje denne fra Kremmerhuset som skal henges opp?



En stor klokke på veggen i stua; noe som denne kanskje? Denne er fra Jelø og ikke i produksjon lenger, men satser på å finne en som ligner.

produkt

Denne kjøpmannsdisken fra Living falt jeg for

SM Spisebord

Spisebord fra Bohus med innebygget lem så det kan bli plass til mange :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...